Tegnecafe i oktober

Hej igen i Tegnecafeen
Sidst vi tegnede var d. 17 september. I Lynæs Bådelaugs lokale. Den dag blev vi enige om at det var sjovt og temmelig udfordrende at tegne blindtegninger af hinanden. Samtidig en superfin måde at varme op på. Vi besluttede os til at forsætte med den teknik i næste Tegnecafe: altså: Mandag d. 15 oktober kl 10-13 i Annekset
Lad os igen gå lidt ombord i blindtegning eller ren kontur-tegning, som det også kaldes.

Endvidere blev vi enige om herefter at tegne hinanden lidt på skift og at vi hver især skal medbringe en attribut som vi stiller op som model i/med. Det kan være ................et stort grin, en skæv eller smuk hat, en favn fuld af bolde, en stok, en bog du sidder og læser ......eller tegner i...........................det er kun fantasien som sætter grænsen.
En kaffepause skal vi naturligvis også nyde. Denne gang er det Jane som vil sørge for brød, kaffe m.m. Husk det koster 10 kr pr. Person.
Atter vil det være hensynsfuldt at du melder afbud hvis du ikke kan komme !
.....................og nu endnu en kærlig opfordring til at vi hver især medbringer 1-2 af de tegninger vi har mest lyst til at hænge op på den fælles Tegnecafevæg, som vi vil arrangere i forbindelse med vores årlige Medlemsudstilling. Indleveringen foregår jo netop denne samme mandag som vi tegner. Ophængningen skal sammensættes lidt rusikt med vores tegninger hængt op ved hjælp af små klemmer. Altså ikke indramning, kun den rå tegning/skitse og det er allerbedst hvis vi kan sætte os fri af tanken om at vores tegning skal være perfekt og pænest muligt, lad os sammensætte et levende udtryk af vores skitser og streger som vi har slået siden starten i 2015 På glædeligt gensyn
kh Lisbeth mobil 51291390 eller lisbethjornvil@gmail.com

Første Tegnecafe i 2018

Vi starter Tegnecafeen op igen mandag d. 22 januar.

Lige nu er vi 14 tilmeldte. Alle er ikke tilstede hver gang, oftest er vi ca 8, en rigtig god gruppestørrelse.

Du kan evt. deltage på en af de følgende tegnemandage for at mærke om tegneriet sammen med os er noget for dig:

d. 26 februar, d. 19 marts, d. 23 april kl. 10-13

tAK HER VIRKER DET JO FINT

Test af kommentar systemet

SimpleSite Kundeservice

Tak for en dejlig billedserie om de skønne steder, vi besøgte på årets vagtudflugt.

Vi har besluttet ikke at indføre det nævnte gavekort. Der bliver for meget administration.