Tilbud til foreningens medlemmer

INVITATION TIL HUNDESTED KUNSTFORENINGS MEDLEMMER

MER ́ PORTRÆTMALERI

Hundested Kunstforening arrangerer en udflugt til Frederikssund TORSDAG den 7. juni 2018. Vi mødes ved
Gubben kl. 14.00. Fra 26. maj til 10. juni 2018 udstiller nemlig nogle af de portrætmalere, der deltog i ”Danmarks bedste
portrætmalere”, i Langes Magasin i Frederikssund. Anne Koldsø, som udstiller på Fyrgården i øjeblikket, samt Rasmus Aagaard, hvis portræt af Ghita Nørby vi så på Glyptoteket 1. maj, er med, og Xenia
Michaelsen, den russiske portrætmaler, som også deltog, har lovet at vise os udstillingen. Det er gratis, men hvis du/I vil have kørelejlighed til og fra Frederikssund, koster det kr. 40,- tur/retur pr. person. TILMELDING til Karin Wallind, mail: kwallind@gmail.com, mobil 23 47 41 46/fastnet 47 98 13 77. NB! Jeg
foretrækker tilmelding pr. mail. Venligst lad mig vide, om du/I kan lægge bil til, eller om du/I har brug for
transport. Med hilsner fra Hundested Kunstforenings bestyrelse
Karin Wallind

En lille detalje:
Mit navn staves:
Thofte.
Med venlig hilsen.
Jens Thofte

Vi har besluttet ikke at indføre det nævnte gavekort. Der bliver for meget administration.

Nej. Jeg vil tage det med på næste bestyrelsesmøde.

Det var ikke det jeg mente.
Jer mener om man igennem foreningen kan købe et gavekort som kan bruges til køb af kunst hos de kunstner som er medlem af foreningen