På gensyn d.2 oktober

Kære alle tegnevenner
Næste Tegnecafe finder sted mandag d. 2 oktober kl. 10.00 i Annekset ved Fyrgården. Kirsten medbringer en interessant krukke til opstilling/stilleben. Hvis vi er lidt heldige vil Kurt medtage og opstille en spot, så skyggerne på genstandene fremtræder mere markante.
De fleste nød ”baggrundsstemningsmusikken” sidste gang. Blot måtte den vist helst ikke være for høj og gerne klassisk. ArneDJ forbereder derfor Mozart m.fl. Husk at vi alle er meget velkomne til at komme med nye forslag og ideer til til fælles inspiration. Der er feks et forslag og ønske om at vi forsøger at tegne spontant til de indtryk som musikken giver os. En ny udfordring
Hundested Kunstforenings årlige Medlemsudstilling finder sted fra d. 14 okt. -11 nov. Kunne det ikke være sjovt at vi som Tegnecafe for første gang i vores foreningshistorie laver en lille tegneudstilling ? Har I lyst til at kigge jeres skitser igennem og finde 1-2 tegninger at tage med d. 2 oktober, så kan vi derfra tage stilling til hvor meget plads vi har brug for og herefter ”ansøge” bestyrelsen om en vægplads specielt til os. Håber at I er med på ideen. Til sidst vil jeg bede jer om at give en tilbagemelding om I KOMMER næste gang ? Medmindre én af jer sørger for kaffe, brød m.m……………..ja, så gør Arne og jeg det. På glædeligt gensyn Lisbeth mobil 51291390 lisbethjoernvil@gmail.com

Hej Tina. God ide. Kig under feltet bestyrelse. Der står Lis Jensens e-mail adresse. Hun er vores formand.
Vh Helle Svensson

Kære Kunstforening. Jeg ville gerne give jeres medlemmer en invitation til malerkurser jeg afholder her i Hundested. Har I en mailadr. ? venlig h Tina Rosenberg

Ja det har du da været hele tiden, søde Mille

Hej er jeg kommet med?