Tegnecafeen starter efteråret op på mandag d. 26 sep

Tegnecafen september 2022 Tusind tak for alle de hurtige og positive tilbagemeldinger på forrige Tegnecafebrev. Vi er en fin gruppe på 14 medlemmer som ønsker at fortsætte. Hyggeligt. På næste mandag d. 26 sept. Kl 10-14 åbner vi derfor op for den første af de 3 cafeer der er tilbage i år. Oppe på vores Anneks ved Fyrgården vil vi håbe på, at et smukt sensommervejr vil lokke os udenfor med tegneblokkene, det har flere ønsket at vi gør den dag. Uanset om vejret samarbejder eller ej opfordres alle for en sikkerheds og inspirations skyld til at medbringe et par velegnede årstidsbestemte remedier til opstilling. Vi kan tegne vores egne ting eller dele og bytte efter behov. Uden en kaffe-/tetår duer tegnesamværet ikke. Arne og Lisbeth sørger for alt det som hører med hertil den mandag. Lad os derefter atter skiftes til dette vigtige job. Af hensyn til indkøb bedes I melde tilbage om I deltager ! Iløbet af vores pause er det vigtigt at få drøftet nogle gode forslag til de kommende 2 tegnemandage. Tænk over at vi faktisk har et beløb til vores disposition, hvis vi ønsker feks en croquismodel, Joan Ledang, som vi jo desværre måtte aflyse sidste år, eller andre forslag ???? På glædeligt gensyn om en uge. Lisbeth lisbethjornvil@gmail.com 51291390

Hej hvorfor har i ikke en indmeldelsesblanket her på siden?
jeg vil gerne give et medlemskab i gave

Hej

Jeg er i forvejen medlem. Kan jeg få ændret mit medlemskab til par, hvis jeg betaler differencen?
Mbh
Henryk

Jeg kan se på min betaling til jer, (mobile pay 14.11.21) at jeg har oplyst forkert e-mail, så derfor kommer den her.
rie.lykkep@gmail.com
Rie

Kære Kunstforening.

Jeg har fået ny mail : 68danielsen@gmail.com