Sidste nyt fra Tegnecafeen

Tegnecafe d. 24 oktober 2022 i Annekset kl. 10-14 Hej igen Tegnemandagen står i portrættets tegn. Vi har været så heldige at finde en fin model til os denne formiddag. Modellen som er Karen ankommer sammen med os kl. 10. Vi går derfor til dagens spændende udfordring straks efter ankomsten. Aftalen er at vi tegner ½ time og holder en go’ kaffepause, hvorefter vi tegner en ny ½ time. Har nogle af os lyst til at forsætte med at tegne hinanden er muligheden tilstede, idet vi har Annekset til kl 14. Med hensyn til kaffepausen er der mest stemning for at vi hver især medtager det vi har lyst til. Det gør vi så fremover. Vi drøfter jo løbende, hvad Tegnecafeen skal byde på af inspiration og udfordringer. I den sammenhæng bedes I være så venlige at gå ind og søge lidt rundt på Joan Ledang feks kulturligvis.dk, kunstihalsnaes.dk Det ville være godt at finde ud af om vi er interesserede i at få hende i Tegnecafeen til foråret. En aftale med Joan vil medføre en individuel betaling. På gensyn Lisbeth

Hej, jeg har meldt mig til julemarkedet, men kan kun komme lørdag den 12.
Er det ok?
Samantha Lee

Hej hvorfor har i ikke en indmeldelsesblanket her på siden?
jeg vil gerne give et medlemskab i gave

Hej

Jeg er i forvejen medlem. Kan jeg få ændret mit medlemskab til par, hvis jeg betaler differencen?
Mbh
Henryk

Jeg kan se på min betaling til jer, (mobile pay 14.11.21) at jeg har oplyst forkert e-mail, så derfor kommer den her.
rie.lykkep@gmail.com
Rie